OsLøpet 2026 🏃♂️🏃♀️💨
- sofie hausberg
- for 4 døgn siden
- 1 min lesing
Lørdag 22.august arrangerer OsT Friidrett det årlige løpet gjennom heile bygdo!
Arrangementet er for alle, enten du ønsker å konkurrere, utfordre deg selv, eller oppleve løpegleden sammen med familie, venner eller kollegaer! 🏅🎉
Dagen starter med barneløp, hvor de yngste får kjenne på idrettsglede og mestring. Deretter kjøres det i gang stafett, før hovedløypen (6,5km), og deretter kortere løypen (3,5 km).👟⏱️
Program for dagen:
12:00: Barneløp (opp til 12 år)
13:15: Stafett
14:00: OsLøpet 6,5km
14:10: OsLøpet kort løype 3,5km
Påmelding
Meld deg på allerede i dag og sikre deg plass på startstreken:
Vi gleder oss til å se deg på OsLøpet 2026!
Bilder fra i fjor:











Kommentarer