top of page

Turngruppen har tilbud om trening til barn 4-14 år. Vi har flere ulike grupper som tilbyr gymnastikk og breddeaktiviteter i form av gymlek, turn og trampet. Vi har også hatt styrketrening for damer og herrer. Men akkurat nå mangler vi trener og har derfor måttet avlyse dette tilbudet. Vi trenger ny trener og flere medlemmer for å kunne fortsette tilbudet. Vi har noen treningsaktiviteter på Os ungdomsskole, i Oshallen og trening for voksne på Os Gymnas.

TURN

Følg oss

Hovedtrenere:
Cassandra Louise Solheim Bruland,
Konstanse Birkeland
Sølvi Jeanette Tønnessen

Trenere:
Ingrid Rosendahl Wilhelmsen
Lise Birkeland Moberg
Sunniva Morfjord Valen
Tiril Steinsland

Kontakt informasjon:
Leder-turn@osturn.no

Trenere

Leder: June Morfjord
Kasserer: Bjørn Olav Gullberg
Styremedlem: Cecilie Løvstakken-Bøschen Sandal
Styremedlem/sponsoransvarlig: Jan Sverre Nesbø
Gave/innkjøpsansvarlig: Jurate Gvazdinskas

Styret

Turngruppen har en treningsgruppe som trener for å delta i konkurranser. Dette er et tilbud i utvikling. Konkurransekruppen Os Turn Rekrutter trener tirsdager. Men om du ønsker å være med, er det krav om at du har litt erfaring innen turn/trampet og deltar på trening torsdager.

Før sommerferien har vi et lukket arrangement kun for gymnaster og foreldre for at barna skal få vise frem hva de har lært gjennom vårsemesteret. Hvert år på første søndag i advent har vi årets fremvisning av gymnastenes aktiviteter for familie, besteforeldre og andre som vil bli kjent med oss.

Samarbeidspartnere